header Ελλάδα Κύπρος Ρωσία Κοινοπολιτεία Αθήνα
Θεσσαλονίκη
Λευκωσία
Αγία Πετρούπολη
Μόσχα
skyline
19.06.2013

Οι δρόμοι της Ρωσίας και της Ευρώπης μπορεί να χωρίσουν


Νέες διαφορές πρόκειται να αντιμετωπίσουν η Ρωσία και η ΕΕ. Οι ευρωπαϊκές μεταρρυθμίσεις στο πλαίσιο του Τέταρτου Σιδηροδρομικού Πακέτου καλούνται να τυποποιήσουν τις απαιτήσεις για τις μεταφορές και τη τεχνική κατάσταση του τροχαίου υλικού στο έδαφος της ΕΕ. Αν δεν προβλεφθούν για τις ξένες εταιρείες οι χρειαζούμενες εξαιρέσεις, τότε τα ρωσικά τρένα μπορεί να αποδειχθούν κυριολεκτικά «εκτός εισόδου».

 

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αποφάσισε να ενοποιήσει την αγορά σιδηροδρομικών μεταφορών. Τώρα πρόκειται για το έδαφος της ΕΕ, ενώ στο μέλλον θα γίνει λόγος για το χώρο από τη Λισαβόνα μέχρι το Βλαδιβοστόκ. Μια από τις πιο σημαντικές αλλαγές είναι ο πλήρης διαχωρισμός της εταιρείας που διαχειρίζεται το δίκτυο σιδηροδρομικών γραμμών από τον διαχειριστή των μεταφορών. Εν τω μεταξύ η Ρωσία ζει ήδη πάνω στη βάση αυτών των κανόνων,- παρατήρησε ο εμπειρογνώμονας στις μεταφορές Αλεξέι Μπεζμπορόντοφ.
- Στη χώρα μας οι υποδομές είναι πλήρως διαχωρισμένες από τις μεταφορικές δραστηριότητες. Έχουμε μερικές μεγάλες κρατικές ή εν μέρει κρατικές, που διαχειρίζονται τις σιδηροδρομικές γραμμές, ενώ το 90% του σιδηροδρομικού Στόλου βρίσκεται σε ιδιωτικά χέρια. Η Ευρώπη είναι πιο υπερβολικά ρυθμισμένη από τη Ρωσία.
Ωστόσο, αφού είχαν εργαστεί για ορισμένο χρονικό διάστημα σ’αυτές τις συνθήκες, οι ρωσικές σιδηροδρομικές εταιρείες άρχισαν να μιλούν για την ανάγκη μεγαλύτερης συγκεντρωποίησης. Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία, το 70% του φόρτου των σιδηροδρόμων αναλογεί στις μεταφορές φορτίων. Η ρύθμισή τους είναι πολύ πιο δύσκολη, από τις επιβατικές μεταφορές. Για την αποστολή των φορτηγών αμαξοστοιχιών απαιτείται πιο στενή συνεργασία των διαχειριστών του δικτύου και του τροχαίου υλικού. Μάλιστα, δεν είναι καθόλου άσχημη η κατάσταση όταν η ρύθμιση βρίσκεται στα ίδια χέρια, - θεωρούν οι εμπειρογνώμονες της Ρωσίας.
Εκτός απ’αυτά, το Τέταρτο Σιδηροδρομικο Πακέτο προβλέπει ότι την άνευ συνόρων αγορά της ΕΕ – από την 1η Ιανουαρίου του 2019 ο κάθε μεταφορέας θα αποκτήσει το δικαίωμα να εργάζεται στο έδαφος οποιουδήποτε άλλου κράτους-μέλους της ΕΕ. Οι τέτοιου είδους αποφάσεις θα παίρνονται με βάση των κανόνων ανοικτής δημοπρασίας. Θα κερδίσει εκείνος που θα προτείνει τη χαμηλότερη τιμή, υπό τις ίδιες συνθήκες. Όπώς βεβαιώνουν οι εκπρόσωποι της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ο τέτοιου είδους ανταγωνισμός θα βελτιώσει την ποιότητα των υπηρεσιών και θα χαμηλώσει τις τιμές.
Εξάλλου, ακόμα και στην ίδια την Ευρώπη, δεν συμφωνούν όλοι με αυτές τις καινοτομίες. Συγκεκριμένα η Γαλλία, η οποία έχει επενδύσει δεκάδες δισεκατομμύρια ευρώ για τη δημιουργία σύγχρονου δικτύου ταχείων αμαξοστοιχιών και τώρα το Παρίσι είναι εξαιρετικά αγανακτισμένο με την πρόταση ώστε από τις κατασκευασμένες με χρήματα των Γάλλων φορολογουμένων σιδηροδρομικές γραμμές να αποκομίζουν κέρδος οι εταιρείες άλλων χωρών.
Το κύριο όμως πρόβλημα συνίσταται στο ότι οι εκπρόσωποι της ΕΕ δεν μπορούν να πουν πώς θα εκτελούνται οι συμφωνίες, που ισχύουν ανάμεσα στις ευρωπαϊκές εταιρείες και τους εκπροσώπους άλλων χωρών και συγκεκριμένα της Ρωσίας.

πηγή: NewsBomb

 

σχόλια (0)
Ποια είναι η γνώμη σας;
Επιλέξτε εικονίδιο
highlights
θεματικές
Σχολιάστε τώρα!

To saslik einai apo to Uzbekistan.poion kaukaso? An den kseris min grafis Kai den vazoun ksidi I ouzbeki aka fisiko anthrakouxo metaliko Nero. / OkΝέος πόλεμος κυρώσεων ΗΠΑ- Ρωσίας / Πολύ καλή ενημέρωση! / Θανάσης ΔήμουΟ καθηγητής Ιωάννης Μάζης σχολιάζει την προμήθεια των S-400 από την Ρωσία / Wow!!! Στο ναυτικό ήταν κι αυτός!!! / ελλαδίτηςΜε σκορ 98-2 υπερψηφίστηκαν στη Γερουσία οι νέες κυρώσεις ΗΠΑ στη Ρωσία / Για ποιο λόγο το κράτος τους παίρνει την ιθαγένεια; Μα στα πλαίσια του σχεδίου για τον αφελληνισμό της Θράκης και την αλλοίωση της πληθυσμιακής σύνθεσης όλης της... / κάποιος πατριώτηςH Gazprom ιδρύει δύο κινηματογραφικές εταιρείες στις ΗΠΑ / Δόξα τω Θεώ, ειρήνη να χουμε, μονο αυτό μετράει. Ομόνοια και ευμηερία για τις όλες τις χώρες . Οταν οι πολεμοχαρείς μιλάνε εμείς οι πολίτες τρμεμουμε, Θέλουε να... / ΟλγαΗ πρώτη συνάντηση Τραμπ - Πούτιν / Συγχαρητήρια για το άρθρο κύριε Αυγερινέ,μια μικρή παρατήρηση μόνο,ο όρος ρωσόφωνοι είναι και αυτός έννοιολογηση της προπαγάνδας του ευρωατλαντικού άξονα,οι... / Γιώργος ΠαγανόπουλοςΕθνική Γυναικών: Μάλτση και Καλτσίδου για τη νίκη επί της Ρωσίας και κυρίως για το αύριο / Ενώ οι νεοφιλελέδες του Μιζοτάκη, της SIEMENS, του Χριστοφοράκου και του Σόϊμπλε ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ με τον Σόρος και το διεθνές παρασιτικό, τραπεζικό κεφάλαιο και την ΝΤΠ;;;... / ΟΥΣΤ, ΝΕΟΦΙΛΕΛΕ ΖΩΑ ΤΟΥ ΣΟΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΙΖΟΤΑΚΟΥΛΑ!!!Ρεσιταλ εθνικισμού από Γιούσενκο : «Οι αρχαίοι Έλληνες μιλούσαν ουκρανικά» / Λάμπρος ΖαχαρήςΗ μη κομμουνιστική αριστερά σήμερα, η καλούμενη νέα αριστερά, είναι κατασκεύασμα των Bush-Clinton-Obama-Merkel-Soros, και σ αυτή την αριστερά έχει ενταχθεί όλη η... / ΕλλαδίτηςΠαλιννοστούντες αποθεώνουν τον Σαββίδη / Νιωθουμε ντροπη.   Καποτε θα πρεπει να βγει καποιος και να πει ποιανου αποφαση ηταν.  Για να αποφασιστει τι πρεπει. ------------------------ / ΔράκωνAγία Πετρούπολη: η “Βενετία του Βορρά” / Σειρα του Τραμπ να διωξει τον Πιατ απο την Ελλαδα και να τον στειλει Γερμανια. Διαφορετικα ας τον αναλαβουν οι Ρωσοι . Βεβαια δεν ξερουμε και το παρασκηνιο οσο... / ἍναξΜόσχα: Κόντρα για την ουκρανική βιβλιοθήκη /