header Ελλάδα Κύπρος Ρωσία Κοινοπολιτεία Αθήνα
Θεσσαλονίκη
Λευκωσία
Αγία Πετρούπολη
Μόσχα
skyline
11.12.2015

H νέα καμπάνια για την Αθήνα από τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών και την Marketing Greece, σας προσκαλεί να μιλήσετε …αθηναϊκά! η συντακτική ομάδα


Τη νέα καμπάνια επικοινωνίας και προώθησης της πόλης της Αθήνας "Speak Aθenian. Be an Aθenian.”

παρουσίασαν σήμερα ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών και η Marketing Greece.


Με στόχο την ανάδειξη της Αθηναϊκής εμπειρίας  και την προώθηση της πόλης ως city break προορισμό, η νέα ολοκληρωμένη ψηφιακή καμπάνια αποκαλύπτει τον ιδιαίτερο συνδυασμό της ιστορικότητας και του ξεχωριστού σύγχρονου προφίλ της Αθήνας.

“Hipstoricαl”, “Philosofα”, “Theαtricult”, “Bistrocrαcy”… Μια σύνθεση  ελληνικών και αγγλικών όρων, με ελληνικούς και λατινικούς χαρακτήρες, δημιουργεί νέες λέξεις που αποτυπώνουν με φαντασία τον τρόπο με τον οποίο οι κάτοικοι της Αθήνας, πέρα από τις όποιες δυσκολίες, απολαμβάνουν την κάθε μέρα, το μοναδικό συνδυασμό ιστορίας, σύγχρονης ζωής και αστικής κουλτούρας, σε μια πόλη που προσφέρει την ξεχωριστή προσωπικότητα αλλά και την απολαυστική θάλασσά της, σε απόσταση μόλις μισής ώρας.

Η δημιουργική προσέγγιση της καμπάνιας είναι ένα ευρηματικό όχημα για την περαιτέρω διείσδυση του προορισμού της Αθήνας σε νέα κοινά και νέες αγορές, με στόχο την επέκταση των ημερών παραμονής στην πόλη. Η καμπάνια δημιουργήθηκε μετά από ανάλυση και μελέτη του τουριστικού προϊόντος της Αθήνας, από την Marketing Greece και τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών και αποτελεί συνέχεια και εξέλιξη της περυσινής καμπάνιας “I’m an Athenian too”.

Έτσι, αφού οι περυσινοί συμμετέχοντες έγιναν Αθηναίοι, η συμμετοχή συνεχίζεται και οι “Aθenians” μαθαίνουν πλέον να.. μιλούν αθηναϊκά!

Μια σειρά ψηφιακών εργαλείων που δημιουργήθηκαν για την καμπάνια “Speak Aθenian. Be an Aθenian.”, εξελίσσουν τους συμμετέχοντες σε ψηφιακούς “Aθenians”, που έχουν κοινά χαρακτηριστικά με τους φυσικούς κατοίκους της Αθήνας και ενδιαφέρονται να επισκεφθούν και να βιώσουν πιο ουσιαστικά την πόλη. 

Στην ειδική ιστοσελίδα http://www.imanathenian.com, φιλοξενούνται περισσότερες από 30 digital post-modern art εμπειρίες, τις οποίες οι συμμετέχοντες καλούνται να μοιραστούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να τις διαδώσουν.

Επιπλέον, η δημιουργία ειδικού application για κινητά τηλέφωνα, λειτουργεί ως βασικό όχημα αλληλεπίδρασης του κοινού: Μέσω της εφαρμογής μπορούν όλοι να ανεβάσουν τις δικές τους φωτογραφίες από την προσωπική αθηναϊκή εμπειρία τους ως “Hipstoricαls” ή “Aθeniants”, τις δικές τους “Theαtricult” ή “Bistrocrαcy” στιγμές στην πόλη! Ο συνδυασμός των εικόνων με τις χαρακτηριστικές λέξεις της καμπάνιας, θα συνθέσει αλλά και θα εμπλουτίσει το.. νέο λεξικό για την Αθήνα.

Η καμπάνια θα αναπτυχθεί μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ενώ παράλληλα θα τρέξει σε συγκεκριμένες αγορές-στόχους του εξωτερικού, μέσω ψηφιακών καταχωρήσεων και εκτενούς πλάνου ενεργειών. Παράλληλα, η καμπάνια θα «ζωντανέψει» εντός του 2016  με μία σειρά δράσεων στους χώρους του αεροδρομίου, αλλά και στην πόλη της Αθήνας, αναδεικνύοντας την Αθηναϊκή εμπειρία και τα πολλά και διαφορετικά, αλλά εξίσου γοητευτικά, πρόσωπα της πόλης μας.

Για την ιδέα της νέας καμπάνιας η Διευθύντρια Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, Ιωάννα Παπαδοπούλου, δήλωσε: «Η αρχική καμπάνια μας “PerhaΨ you’re an Aθenian too!” ανέδειξε το 2014 οικουμενικές έννοιες που ξεκίνησαν ως ελληνικές, μέσω της δημιουργικής σύνθεσης του ελληνικού και του λατινικού αλφαβήτου. Συμμετέχοντας στην επόμενη διαδραστική φάση “I’m an Athenian too” που υλοποιήσαμε με την Marketing Greece, οι φυσικοί αλλά και οι εικονικοί επισκέπτες έγιναν Αθηναίοι, ανακαλύπτοντας το προσωπικό αποτύπωμά τους στην πόλη. Τώρα, με το “Speak Aθenian. Be an Aθenian”, οι επισκέπτες μας δημιουργούν μια νέα γλώσσα και εκφράζουν με βιωματικό τρόπο την …αθηναϊκή τους ταυτότητα, μέσα από την επαφή τους με την εμπειρία, την ιστορικότητα και την εξέλιξη που συνθέτουν το ξεχωριστό DNA της πόλης μας».

Ο Γενικός Διευθυντής της Marketing Greece, κύριος Ιωσήφ Πάρσαλης δήλωσε σχετικά: «Μέσα από τη δημιουργία και προβολή της σύγχρονης εικόνας της Αθήνα, διατηρώντας παράλληλα την κλασική αξία που αποδίδεται σε μια μεταμοντέρνα εκδοχή, στοχεύουμε στην περαιτέρω διείσδυση σε νέα τμήματα αγοράς της Ευρώπης. Αναδεικνύουμε την Αθήνα σε προορισμό city break, γεγονός που αποτελεί πρόκληση για όλους μας την επόμενη τριετία. Η Αθήνα, αποκτάει δυναμική η οποία θα συνεχιστεί το 2016, μέσα από τον συντονισμό των δράσεων όλων μας, υπό την Αιγίδα του Δήμου Αθηναίων και την συμμετοχή του ιδιωτικού τομέα»

Η καμπάνια τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Αθηναίων και υποστηρίζεται από την ΕΞΑΑ και την Aegean.

Απολαύστε το video της καμπάνιας στο παρακάτω link: https://youtu.be/3yQQ93ejjkw

 

(φωτό: Aπό αριστερά: Ο κ. Αλέξης Γαληνός, Διευθύνων Σύμβουλος, Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών, η κ. Ιωάννα Παπαδοπούλου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών και ο κ. Ιωσήφ Πάρσαλης, Γενικός Διευθυντής, Marketing Greece)

Λέξεις Κλειδιά: Αθήνα, Aegean, city break, Marketing Greece, καμπάνια
σχόλια (0)
Ποια είναι η γνώμη σας;
Επιλέξτε εικονίδιο
highlights
θεματικές
Σχολιάστε τώρα!

To saslik einai apo to Uzbekistan.poion kaukaso? An den kseris min grafis Kai den vazoun ksidi I ouzbeki aka fisiko anthrakouxo metaliko Nero. / OkΝέος πόλεμος κυρώσεων ΗΠΑ- Ρωσίας / Πολύ καλή ενημέρωση! / Θανάσης ΔήμουΟ καθηγητής Ιωάννης Μάζης σχολιάζει την προμήθεια των S-400 από την Ρωσία / Wow!!! Στο ναυτικό ήταν κι αυτός!!! / ελλαδίτηςΜε σκορ 98-2 υπερψηφίστηκαν στη Γερουσία οι νέες κυρώσεις ΗΠΑ στη Ρωσία / Για ποιο λόγο το κράτος τους παίρνει την ιθαγένεια; Μα στα πλαίσια του σχεδίου για τον αφελληνισμό της Θράκης και την αλλοίωση της πληθυσμιακής σύνθεσης όλης της... / κάποιος πατριώτηςH Gazprom ιδρύει δύο κινηματογραφικές εταιρείες στις ΗΠΑ / Δόξα τω Θεώ, ειρήνη να χουμε, μονο αυτό μετράει. Ομόνοια και ευμηερία για τις όλες τις χώρες . Οταν οι πολεμοχαρείς μιλάνε εμείς οι πολίτες τρμεμουμε, Θέλουε να... / ΟλγαΗ πρώτη συνάντηση Τραμπ - Πούτιν / Συγχαρητήρια για το άρθρο κύριε Αυγερινέ,μια μικρή παρατήρηση μόνο,ο όρος ρωσόφωνοι είναι και αυτός έννοιολογηση της προπαγάνδας του ευρωατλαντικού άξονα,οι... / Γιώργος ΠαγανόπουλοςΕθνική Γυναικών: Μάλτση και Καλτσίδου για τη νίκη επί της Ρωσίας και κυρίως για το αύριο / Ενώ οι νεοφιλελέδες του Μιζοτάκη, της SIEMENS, του Χριστοφοράκου και του Σόϊμπλε ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ με τον Σόρος και το διεθνές παρασιτικό, τραπεζικό κεφάλαιο και την ΝΤΠ;;;... / ΟΥΣΤ, ΝΕΟΦΙΛΕΛΕ ΖΩΑ ΤΟΥ ΣΟΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΙΖΟΤΑΚΟΥΛΑ!!!Ρεσιταλ εθνικισμού από Γιούσενκο : «Οι αρχαίοι Έλληνες μιλούσαν ουκρανικά» / Λάμπρος ΖαχαρήςΗ μη κομμουνιστική αριστερά σήμερα, η καλούμενη νέα αριστερά, είναι κατασκεύασμα των Bush-Clinton-Obama-Merkel-Soros, και σ αυτή την αριστερά έχει ενταχθεί όλη η... / ΕλλαδίτηςΠαλιννοστούντες αποθεώνουν τον Σαββίδη / Νιωθουμε ντροπη.   Καποτε θα πρεπει να βγει καποιος και να πει ποιανου αποφαση ηταν.  Για να αποφασιστει τι πρεπει. ------------------------ / ΔράκωνAγία Πετρούπολη: η “Βενετία του Βορρά” / Σειρα του Τραμπ να διωξει τον Πιατ απο την Ελλαδα και να τον στειλει Γερμανια. Διαφορετικα ας τον αναλαβουν οι Ρωσοι . Βεβαια δεν ξερουμε και το παρασκηνιο οσο... / ἍναξΜόσχα: Κόντρα για την ουκρανική βιβλιοθήκη /