σχετικά άρθρα
|
28.06.2011 05:27
Η δυναμική επιστροφή της ρωσικής Lada Η ΜΗΤΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΗΣ AVTOVAZ ΘΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ 3,8 ΔΙΣ. ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΠΤΑ ΝΕΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ
Οι εντυπωσιακές αλλαγές στο τοπίο της διεθνούς αυτοκινητοβιομηχανίας, οι οποίες μεταξύ άλλων έφεραν τη Fiat να διαδραματίζει σημαίνοντα ρόλο στις ΗΠΑ, την General Motors να χάνει την πρωτιά της στη διεθνή αγορά και την Jaguar να ανήκει σε Ινδούς, επηρέασαν θετικά τη ρωσική Lada. Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία του σοβιετικού καθεστώτος, η οποία είχε φανατικούς οπαδούς και στην Ελλάδα, όχι μόνο επιβίωσε της μετάβασης από τον κομμουνισμό στον καπιταλισμό, αλλά στη ρωσική αγορά «απειλεί» την General Motors και τη Fiat. Η μητρική της εταιρεία, AvtoVAZ, η οποία κατά 25% ανήκει στη γαλλική Renault, σχεδιάζει να επενδύσει σχεδόν 153 δισεκατομμύρια ρούβλια (3,8 δισ. ευρώ) για την κατασκευή επτά μοντέλων την επόμενη τριετία. Τα αυτοκίνητα αυτά θα αντικαταστήσουν ορισμένα παλαιότερα μοντέλα τα οποία είχαν κυκλοφορήσει προτού ακόμη αναλάβει την ηγεσία της χώρας ο Μιχαήλ Γκορμπατσόφ το 1985 και οδηγήσει τη Ρωσία στη μετα-σοβιετική εποχή. Σήμερα η GM και η Ford, αλλά και η γερμανική Volkswagen, διεισδύουν ολοένα και περισσότερο στη ρωσική αγορά, η οποία έχει τη δυνατότητα να αναδειχθεί στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων της Ευρώπης σε μία τριετία. Σε αυτή, η General Motors έχει μερίδιο 8,9%, ενώ η Volkswagen κατέχει το 7,5%, με τις πωλήσεις τους να παρουσιάζουν μεγαλύτερη αύξηση από εκείνες της Lada.
short link:
|
Ποια είναι η γνώμη σας;