header Ελλάδα Κύπρος Ρωσία Κοινοπολιτεία Αθήνα
Θεσσαλονίκη
Λευκωσία
Αγία Πετρούπολη
Μόσχα
skyline
28.06.2011

Η δυναμική επιστροφή της ρωσικής Lada Η ΜΗΤΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΗΣ AVTOVAZ ΘΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ 3,8 ΔΙΣ. ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΠΤΑ ΝΕΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ


Οι εντυπωσιακές αλλαγές στο τοπίο της διεθνούς αυτοκινητοβιομηχανίας, οι οποίες μεταξύ άλλων έφεραν τη Fiat να διαδραματίζει σημαίνοντα ρόλο στις ΗΠΑ, την General Motors να χάνει την πρωτιά της στη διεθνή αγορά και την Jaguar να ανήκει σε Ινδούς, επηρέασαν θετικά τη ρωσική Lada. Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία του σοβιετικού καθεστώτος, η οποία είχε φανατικούς οπαδούς και στην Ελλάδα, όχι μόνο επιβίωσε της μετάβασης από τον κομμουνισμό στον καπιταλισμό, αλλά στη ρωσική αγορά «απειλεί» την General Motors και τη Fiat. Η μητρική της εταιρεία, AvtoVAZ, η οποία κατά 25% ανήκει στη γαλλική Renault, σχεδιάζει να επενδύσει σχεδόν 153 δισεκατομμύρια ρούβλια (3,8 δισ. ευρώ) για την κατασκευή επτά μοντέλων την επόμενη τριετία. Τα αυτοκίνητα αυτά θα αντικαταστήσουν ορισμένα παλαιότερα μοντέλα τα οποία είχαν κυκλοφορήσει προτού ακόμη αναλάβει την ηγεσία της χώρας ο Μιχαήλ Γκορμπατσόφ το 1985 και οδηγήσει τη Ρωσία στη μετα-σοβιετική εποχή. Σήμερα η GM και η Ford, αλλά και η γερμανική Volkswagen, διεισδύουν ολοένα και περισσότερο στη ρωσική αγορά, η οποία έχει τη δυνατότητα να αναδειχθεί στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων της Ευρώπης σε μία τριετία. Σε αυτή, η General Motors έχει μερίδιο 8,9%, ενώ η Volkswagen κατέχει το 7,5%, με τις πωλήσεις τους να παρουσιάζουν μεγαλύτερη αύξηση από εκείνες της Lada.
Το μεγάλο στοίχημα για τη ρωσική εταιρεία είναι να διατηρήσει χαμηλές τις τιμές της εκσυγχρονίζοντας ταυτόχρονα την τεχνολογία της, ώστε να ανταγωνιστεί τα ξένα εμπορικά σήματα, επισημαίνει η Ελενα Σακχνόβα, αναλύτρια της VTB Capital στη Μόσχα. «Ειδικά στην περιφέρεια εκτός Μόσχας και Αγίας Πετρούπολης, η τιμή είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Lada», προσθέτει. Τα -θεωρούμενα- κλασικά μοντέλα της Lada είναι το ιστορικό Lada 2017, το οποίο πρωτοκυκλοφόρησε το 1982 επί Λεονίντ Μπρέζνιεφ. Η αρχική του έκδοση ξεκινά από 206.900 ρούβλια (5.140 ευρώ), λιγότερο από το μισό του Ford Focus και VW Polo. Τα άλλα δύο είναι τα Lada 2014 και Lada 2015, τα οποία είναι και τα φθηνότερα της εταιρείας και κοστίζουν 178.000 ρούβλια (4.420 ευρώ). Τέλος, από τα μεταγενέστερα, το Lada Kalina κυκλοφόρησε το 2004 και κοστίζει 281.000 ρούβλια (6.980 ευρώ).

 

 πηγή: Καθημερινή

σχόλια (0)
Ποια είναι η γνώμη σας;
Επιλέξτε εικονίδιο
highlights
θεματικές
Σχολιάστε τώρα!

Και ο Πόντιος Πιλάτος το ίδιο έκανε.Η μήπως δεν γνωρίζει η Ρωσία ποιος είναι ο μόνιμος ταραξίας του διεθνούς δικαίου.Μοιάζει με την αλεπού που ήθελε να πάει σε δυό... / ΙορδάνηςΜάσλενιτσα: Η αποκριά των Ρώσων / η συντακτική ομάδαΑδελφέ μου Βλαδίμηρε, σου εύχομαι χρόνια πολλά, καλά, δημιουργικά και πάντοτε γεμάτα από την αγάπη του ρωσικού λαού και όλων των λογικών ανθρώπων της γης. Δεν... / 'ενας φτωχός ΈλληναςΑνησυχία μεν, ουδετερότητα δε από πλευράς Μόσχας για την τουρκική επιθετικότητα στην ΑΟΖ της Κύπρου / κιριε σινχαριτιρια πολα χρονια πριν στ πειρεα στ πασαλιμανι κλειστο τωρα αρμενικο κ δν χορτενα κιριε ειστε καταπλικτικι σινχαριτιρια εχετε τν αφθεντι σινταγη ... / kouklinoug@gmail.comΠανσυριακό Φόρουμ στο Σότσι: Ειρήνη στο λαό της Συρίας! / ΣΟΦΙΑ 6 СОФИЯ  ΠΙΣΤΗ 3 ВЕРА  ΕΛΠΙΔΑ 2 НАДЕЖДА  ΑΓΑΠΗ 0 ЛЮБОВЬ 1 8   δ Κ Π / δ Κ ΠΠανσυριακό Φόρουμ: Η Συρία ξαναστήνεται στα πόδια της / Το χωριο Απουστα δεν υπαρχει. Ερημωθηκε το 1949 οταν ο Σταλιν τους "εστειλε" ολους στα βαθη του Καζακσταν / Κ.ΣυρανιδηςΜε -7°C βούτηξε για τα Θεοφάνεια ο Πούτιν / Τέλειο!!! Και οι Αμερικανοί φτιάχνουν τους δικούς τους εξωσκελετούς. / ΓιάνναΛαβρόφ: Από την Ελλάδα θα ζητηθούν οι υποχωρήσεις στο Σκοπιανό / Θανάσης ΑυγερινόςTo saslik einai apo to Uzbekistan.poion kaukaso? An den kseris min grafis Kai den vazoun ksidi I ouzbeki aka fisiko anthrakouxo metaliko Nero. / OkΜνημείο Ντοστογιέφσκι, Αγία Πετρούπολη, Ρωσία / Πολύ καλή ενημέρωση! / Θανάσης ΔήμουΘ.Αυγερινός για Λαβροφ και ζήτημα Σκοπίων- Τι λέει ο ανταποκριτής για το mega_ 15_1_2018 / Wow!!! Στο ναυτικό ήταν κι αυτός!!! / ελλαδίτηςΛαβρόφ: Οι Ευρωπαίοι πληρώνουν ακριβό υγροποιημένο αέριο, επειδή έτσι θέλουν οι ΗΠΑ / Θανάσης ΑυγερινόςΓια ποιο λόγο το κράτος τους παίρνει την ιθαγένεια; Μα στα πλαίσια του σχεδίου για τον αφελληνισμό της Θράκης και την αλλοίωση της πληθυσμιακής σύνθεσης όλης της... / κάποιος πατριώτηςΣ.Λαβρόφ: Η Ελλάδα δεν έχει ανάγκη από υποχωρήσεις, η ΠΓΔΜ έχει / Θανάσης Αυγερινός